عرضه عمده کود اوره باکیفیت

یکی از مهم ترین کود های مورد نیاز گیاهان در باغات و مزارع کود اوره می باشد. بنابراین کیفیت کود اوره از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. کود اوره باکیفیت بیشترین مقدار نیتروژن را در اختیار کشاورزان قرار می دهد. عرضه عمده این کود با ارزش از نظر قیمت هم به صرفه می باشد. جهت سفارش کود اوره باکیفیت به صورت عمده با مناسب ترین قیمت با ما تماس بگیرید.

مزایای استفاده از کود اوره باکیفیت بالا

اولین ماده ی آلی کود اوره می باشد. این کود در حضور اسیدها به نمک تبدیل می شود. شکل ظاهری آن به صورت بلور سفید رنگ است و دارای 46 درصد نیتروژن است که از مهم ترین نیاز گیاهان و خاک در کشاورزی به شمار می آید. مصرف این کود در کشت محصولاتی مانند توت فرنگی، ذرت و… که رشد آن ها وابسته به درصد بالایی از نیتروژن است امری حیاتی به حساب می آید.

این کود حلالیت بالایی دارد و برای خاک های اسیدی بسیار مناسب است.

به دلیل درصد بالای نیتروژنی که دارد نسبت به کودهای دیگر بسیار مقرون به صرفه است.

امکان آتش گیری و انفجار کود اوره بسیار کم است بنابراین می توان به راحتی آن را انبار کرد.

کود اوره میزان تولید آلاینده های های محیطی را بسیار کاهش می دهد و همین ویژگی باعث محبوبیت این کود در بین طرفداران محیط زیست شده است.

بازار صادرات کود اوره باکیفیت چگونه است؟

با توجه به درصد بالای نیتروژن موجود در کود اوره و نیاز روز افزون بازار جهانی کشاورزی به این محصول، کود اوره به مهم ترین کودهای کشاورزی در سطح جهانی تبدیل شده است. بیشترین نوع تولید کود اوره در سطح جهان به صورت جامد پریل، گرانول و کریستال است.

بیشتر بخوانیم  کارخانه بهترین کود اوره درخت گردو

از مهم ترین شرکت های تولید کود اوره با کیفیت و پخش انواع کود اوره صادراتی می توان شرکت های پتروشیمی پردیس، پتروشیمی شیراز، پتروشیمی کرمانشاه، پتروشیمی خراسان و پتروشیمی لردگان را نام برد.

هر یک از شرکت های نام برده شده بخشی از بازار خارجی را از آن خود کرده اند که می توان با تهیه و عرضه آن، کود اوره مورد نیاز مربوط به آن منطقه را تامین کرد.

برای خرید کود اوره باکیفیت صادراتی از طریق نمایندگان معتبر بسیار مورد اهمیت می باشد.

Rate this post

Originally posted 2022-10-05 10:03:45.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما